01 May 2009

Salah aku kah??

aku mengambil berat tentang kamu bukan aku menunjuk-menunjuk kerana diriku hebat..

tetapi aku sedar akan kekurangan diriku dan keluarga kita...menyebabkan aku sentiasa ingin mengingati diriku + kamu-kamu tidak alpa dari mengejar sasaran yang kita impikan....aku sayangkan kamu semua..aku ingin kita sama-sama menjadi perintis di dalam keluarga kita... jangan la kamu-kamu menyalah ertikan kata-kataku kepada kamu...aku bukan orang yang hebat tetapi aku inginkan semua itu terjadi...dan aku benci jika kamu hanya memperlekeh kata-kata ku itu....selepas ini aku akan berdiam diri sahaja..aku akan bersuara untuk orang yang hanya mendengar sahaja....tapi untuk adik-adik ku...aku xkan putus asa untuk mengingati kamu semua... orang yang mempunyai keluarga yang terpelajar dan berjaya mereka xtau perasaan kita macam mane..mereka hanya memandang ringan sahaja tentang itu...

untuk adik-adikku..

ingat sasaran kita nak jadi perintis dalam keluarga kita......biar la orang mengtertawakan or memperlekeh kita..tapi kita akan buktikan kita boleh buat dengan lebih baik dan dapat membanggakan orang tua kita.. (MAK & ABAH)..

untuk kamu-kamu..

maaf la kalo nasihat aku membuat kamu rase xselesa..tapi aku hanya ingin mengingati kamu..aku bukan jenis membiarkan keluarga aku begitu sahaja,,tetapi jika diam aku itu yang kamu inginkan...aku redha....dan pastikan kamu akan ingatkan diriku...

No comments:

Post a Comment