09 April 2009

Makan banyak....

Akibat lapar + banyak berpikir (konon la.. ;p)
aku memaksa diri ku makan dgn byk nye....


sebenarnye nafsu mkn tu jer yg lbih...hehehe

LUNCH >> of course makan nasi...

Minum petang >> xminum pon...tp makan goreng pisang RM1..







Makan kul 10 p.m >> Mengidam mkn cheezy wedges..tu yg pesan gak r kt nik suh bli masa die kluar semalam....xngidam dah sekarang..hehehe...






Makan kul 12a.m >> Xdisangka2 nik telah membeli "kentang putar" yang besar...jenuh gak aku makan..tepi biase r mest r abih...





Pas jer makan..aku dah nak macam ular sawa kekenyangan... nasib mr.yee xtau..kalo x....abih dikutuk dek mr.yee..die kalo nak kutuk aku bab makan memang NO.1... tepi tu la kalo kluar ngan die mesti makan dulu..makan nasi plak tuh....macam mane la aku xmembesar ngan SIHATNYE....hehehe....

So arini aku pon puase sunat....( pose sunat k...bkn pose ganti...)


aku puase bukan sebab aku kenyang dimalam ari tu..tapi pk dah lama xpuase sunat....rindu plak nak puase...dulu masa sekolah..rajin giler puase..bila lagi membesar ni malas giler...so mengelakan kegilaan aku pon puase...


okeh itu saja nak aku cerita pasal makan...








No comments:

Post a Comment