12 April 2009

J+A+N+G+A+N+T+E+G+U+R....


Hari jumaat bersamaan 10/4 <

dari pukul 3ptg-11.30mlm

Main tempat yang nak dituju terminal...coz nak anta shikin dulu... tunggu shikin kejap..sambil2 ushar2 orang2 di terminal..terutamanya mamat yang sedang merakam gelagat2 orang disitu...tapi 1 jer aku xsuka....time pompuan2 seksi lalu..die g fokus kt diorg tu...time tu...aku rase malu teramat...walopun bdk2 tu xmalu pon....tapi tu la lelaki...pantang nampak pompuan seksi..nak terbeliak jer mata tu..tapi aku xslhkan lelaki itu..dah pompuan tu pakai macam tu..slh die gak.. okeh abaikan kisah itu... pas shikin naik bas...kteorg pegi trus kompleks teruntum... g tengok movie JANGAN TEGUR..

.

memang puas ati r tgk citer ni...antara kteorg 5 org ni...
aku ngan masita la paling berperasaan bila tgk cte ni...yang len still maintain xtakut..bila teringat gelagat aku ngn masita...kelakar giler...mane xnye...nak tengok tapi tangan dah tutup mata..tengok melalui celah2 jari jer la...tapi soundtrack die memang bley wat aku sakit jantung....berdebar giler tgk....sesape xtgk lagi tu..pegi r tgk....sgt bess...hehehe

pas tgk movie n solat..sasaran kteorg mesti r tempat makan..tersangat lapar...
kteorg trus jer masuk PIZZA HUT..(masa tgh jalan td pon dah rancang nak makan pe..lapar..lapar)..tersangat seronok bila nadi yang belanja sume tu...hehehhe


selesai makan...kteorg teman nadz jap g tanjung lumpur...
pas2 bertolak balik ker UMP....mmg meletihkan.(letih makan jer pon..hahaha)


THANKS NADI BELANJA...NANT BLEY R BLANJE LAGI... ;P

Keesokan arinya kena bangun awal nak g KURSUS PRA-PERKAHWINAN.... ;D

2 comments:

joegrimjow said...

mmg tak nak tgok cite 2...

miss yee said...

psl xnk tgk...bes r..tp bg penggemar cte antu +suspen....hehehe

Post a Comment