24 August 2009

Memory 5A1...

ni la rupe skolah "kesayangan" aku... walopun ati xbrape suke sgt...but byk bnde gak la aku blaja kt cni...bile dh blaja kt tkc...br la ak sedar cara pembelajaran kt sek.lama aku n tkc sgt2 berbeza...kenangan manis ade..kenangan pahit lg la ade...bertimbun2..hehehe...start f4 la aku dok jauh dr family...dr penang >> N.9 >> Perlis >> Pahang >> ??... dah jd sebati dh dok merantau2 nih...perasaan homesick tu dh mcm xde...tp bile rmai sgt homesick..kdg2 terhomesick gak...hehehe....klo ms kt tkc dlu...mmg giler2 stress..asal tepon mak jer nk quit sekolah..tapi arwah nenek aku xkasi aku keluar..die suh sbar jer...akhirnye berkat kesabaran tamat  gak aku kt sekolah ni...tp tu la result aku xde la sebagus mne pon ngn kwn2 len...tgk diorang yg g oversea..jelesnye...tp ape kan daya rezeki masing2...now aku rase mcm cpt la hbis blaja...tp tu la...nak melalui masa be4 hbis blaja ckup2 memenatkn...watever pon aku kne rajin+berusaha+++ ape2 jer la..tuk struggle 2 sem ni....chaiyuk!

buat kamu-kamu semua...

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA + TERAWIH...

semoga ramadhan ni bw byk hikmah tuk aku dan kamu-kamu semua....


1 comment:

~ceRRy beRRy~ said...

hik2...
kamo tulis nama en.ahmad..
teringat masa die ngaja add math..sume kaco die..
kekekeke..

rindu kan masa kat tkc..
tp napela kite homesick sgt2 ms tuh..
ish3...

rindu la nk jmpa kamo :(

Post a Comment