19 May 2009

Arini..aku n ilani akan meneruskan usaha kteorg...pergi wat survey rumah kerumah..mmg mencabar...MySpacemaklum la aku kan pemalu..hahaha...nak ikutkan soklan tu bley jwb jer sendiri...tp nak kena ade tandatangan org..terpaksa la xmalukan diri pergi rumah kerumah.ade best ade xbest....

bestnye wt mende ni...

  • ushar-ushar umah org yang cantik2..maklum la aku kan survey pasal homestay..mesti la rumah2 diorg ni cantik2..MySpace
  • dah ushar2 umah..kekadang tu ade..hero2 dalam umah tu ensem2..jeling2 gak..hahaha.MySpace
  • bernasib baik dapat makan kt umah mereka-mereka..memang sgt bes..aku kan suka makan...orang dah jamu..ape lagi makan jer la...MySpace

xbestnye wt mende ni...

  • pergi umah orang panas-panas...hbis la kulitku yang sedia hitam ni..MySpace
  • bagi salam banyak kali..xde org plak...penat seyh...nak datang byk kali dah segan...MySpace
  • sometime sesetengah diorg ni xreti nak jwb..so jadi agak membosan kan..masa tu rase nak jer cepat blah..huhuhuMySpace

1 comment:

sihasu87 said...

-wo0o0o0..homestay utk ape ita?

-part pemalu tu pembaca yg lain sila kaji bebetol ye... =p

-ushar2 hero??aaa mr yee tgk miss yee neh..dia menggatal..hak3...

Post a Comment