28 February 2009

aku benci..
bila aku dengar sume tu..
ati ni mula r nak berapi...
so..aku mula r nak mencari mangsa
tuk aku lepaskan api-api tu...
seperti kebiasaan beliau menjadi mangsa aku..
sorry yek awk....bukan sengaja tapi terpaksa...
kalo x...jadi superheated lagi susah...
lagipon awk sorang jer bley tahan api kte..selain family la...
die ckp, "g mandi lu br ilang api tuh.." 
tak ikut pon ape die cakap..hehehe
tapi tu la bila dah berapi nak padam pon susah...
ape lagi amik headfon pasang lagu kuat..hahaha...
so xdengar la bende2 tu...
telinga ni terlalu sensitif mendengar sume2 tu...
aku harap..aku xdengar dah...
so ati aku pon dah xsakit....
kesimpulannya....
AKU BENCI SUME TU!!!!

2 comments:

sihasu87 said...

what happen ita?
ape yg ko benci?

miss yee said...

bermonolog jer..xde pape la anum...

Post a Comment