19 January 2009

19/1/2009.....


" awak..kte harap hubungan kte ngan awk berkekalan..macam ape yang kte berdua impikan"

cewaah...jiwang plak aku...tp itulah yang aku harapkan...bila tiba tarikh 19/1..aku ingat balik masa sedih & gembira aku masa tu...bukan senang nak bertahan 2thn...tapi tu la...pejam celik pejam celik dah 2 thun aku berstatus complicated..pasni nak berstatus ape plak??hahaha...aku malas nak ingatkan dia tarikh ni...lagipon xde maknanye ngan tarikh..tul x?? (korang angguk jer kepala..huhuhu). banyak benda aku belajar dari die...xtersenarai kalo nak tulih... tp aku ingat ape die selalu cakap....

  1.  rindu kte tak?? (masa die berjiwang jer..klo xjiwang harap nak cakap mcm ni..)
  2. kte percaya kat awk..awak pon kena percaya kte
  3. merajuk pujuk diri sendiri..kte xreti nak pujuk-pujuk..
  4. bende remeh jangan nak pk..
  5. belajar rajin-rajin...klo nak dapat pointer elok...jangan nak main2 jer

dalam 5 bende tu...yg last kali la aku paling ingt (ingat...maklum la before diz aku yang motivate diri sendiri tetibe ade orang yang motivate kat aku..so terharu gak la...

ape2 pon thanks for everything..i'll always **** you... ;D 

stakat ni jer la karangan aku...sok2 plak aku karang len...

17 January 2009

Dr. H....

'come on guys, we are talking about serious matter here' 

'concentrate' 

'please stop talking' 

'look at me' 

'ok, listen here
'

ayat2 yang slalu Dr.H ulang everytime masa class die...aku pon dh bley hafal ape yang die nk ckp.. but msuk class die mmg menggerunkan..bkn nye ape..sbb kne pay attention 100%.. tu yang jd masalah aku..aku ni dh jnis x pay attention n slalu berangan (bila dah ngantok). Bile class die aku bertukar menjadi pelajar yang menumpukan perhatian bila belajar..(tp bagus gak..xde la aku main2 dah)..hehehe...ni kire 1 perubahan ni..aku perlu berubah macam ni untuk kelas2 yang len..xde la aku bengap sangat bile nak wat assignment nanti... 
aku kne teruskan misi aku nak naik pentas...kalo nak pentas kne la dpt dekan..so gudluck tuk diri aku.. ;D