12 March 2009

Persepsi....

Persepsi orang terhadap aku..
membuat aku sedar dan terfikir..
memang selama ini aku hanya terima sebagai bahan
lawak atau bahan bercerita....
tetapi sekarang..bila semua tu sering diucapkan..
fikiran jadi buntu..hati terlalu sakit tuk menerima semua tu..

JAHAT SANGAT KAH AKU NI..?

aku sedar...
aku bukan seperti orang lain yang sentiasa disenangi..
aku bukan orang yang lembut dan manja dihadapan orang..
aku bukan orang yang sentiasa boleh memenuhi kehendak orang lain...

di mata mereka..
aku ni seorang yang garang,serius...
aku ni seorang pemarah,suka melenting,panas baran..

tetapi sebenarnya dalam hatiku tiada sedikit pon perasaan semua itu..
teruk sangat kah aku ni di mata mereka??
mungkin dari raut wajahku..itu yang dapat mereka tanggapkan...

aku terima semua itu..walaupun hati kecil ku ini sangat pedih untuk menerimanya..



aku redha...aku bersyukur kepada-Mu ya ALLAH memberi peringatan padaku untuk mengingatimu...
biarla semua itu kupendam...asalkan mereka sentiasa gembira dan berada disisiku..

kepada kamu...
terima kasih mendengar luahan hatiku dah menenangkan diriku yang lemah ini..
selain dari emak..kamu la tempat aku meluah ape yang terpendam..
I LOVE U....

11 March 2009

Gambo time....



"ni gambo masa pergi pwtc ,ade MTE exhibition...kteorg dipaksa dan diwajibkan pergi tuk subjek proposal writting...tapi puas ati gak la..sebab banyak input yang aku dapat...n xlupa gak beg2 free... tp 1 jer la aku dapat pon..huhuhu.."





"ni plak masa wat steamboat day..hehehe..pengarah projek: mesti la aku...ketua chef : zai n dibantu oleh chef masita... tukang wat air : nadi dibantu oleh seangkatannye.. banyak ni kalo nak tulis ajk steamboat..hahaha... hope dapat wat lagi..and merapatkan lagi ukhwah antara kita..."





"ni masa kteorang (masita,dila,shaheen,nik,shikin) pegi latihan gamelan...rindu giler la kat ketukan ku yang amat merdu..hek3... but aku tersangat puas main gamelan..."

bak kata nik.."KAMI ANAK SENI"






"gambo bersama rumet + iffah..pegi GIANT..memborong sakan r..macam awl2 msuk sem jer..padahal masa tu dah tengah sem dah...xde duit pon wat ade duit gak la..hehehe"